Prekių gražinimas

Klientai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. 

Prekės gali būti grąžinamos, jas siunčiant adresu Babtai, Sodų g. 5, Kauno raj, LT54333.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Jeigu Pirkėjas grąžina prekę (-es), pirktą akcijos metu, Pirkėjui grąžinama pinigų suma, atitinkanti akcijos metu taikytą kainą.

Prekė turi būti grąžinama originalioje, nepažeistoje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį. 

 

Grąžinimas netaikomas:

  • dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@visi.lt

Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.

 

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@visi.lt 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1. Prekės užsakymo numerį.

2. Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).

3. Prekės pakuotės nuotrauką.

4. Aprašyti prekės broko požymius.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;

b) prašoma grąžinti sumokėtus pinigus;

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 10 darbo dienų.

 

Pažeista siunta 

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Rašyk
Skambink